5 مزیت برندینگ با محصولات تبلیغاتی
نوشته شده توسط : بهار بیگی

محصولات تبلیغاتی یک استراتژی عالی برای استفاده هستند به هنگامی که در تلاش و تکاپو هستید تا برند خود را به جهانیان بشناسانید. اگر در تجارت محصولات تبلیغاتی هستید، می‌دانید که این محصولات چه تأثیری بر شرکت شما دارند. برای مشتریان فعلی و جدید ارزشمند است، حتی کوچکترین محصول، مانند خودکار مارک، می تواند در ایجاد وفاداری مشتری مفید باشد. قدرت محصولات تبلیغاتی برای برندسازی بی نظیر است و هرگز نباید از استراتژی بازاریابی خود کنار گذاشته شود.

 

افزایش شناخت برند

همه کسب و کارها هدف مشترک ایجاد یک شهرت قوی دارند. آنها می خواهند از رقبای خود متمایز شوند و همچنین به همه مصرف کنندگان صادق باشند. سوال "چگونه این کار انجام می شود؟" اغلب پرسیده می شود. پاسخ کوتاه، بازاریابی محصول تبلیغاتی است، زیرا این محصولات تمایل دارند برای مدت زمان طولانی نگهداری شوند و قرار گرفتن در معرض نام تجاری را تقویت می کنند. در واقع از هر 10 نفر 6 نفر محصولات تبلیغاتی را تا دو سال نگه می دارند.

 

وفاداری و حفظ مشتری قوی

محصولات تبلیغاتی با آوردن شخصیت به برند شما وفاداری و حفظ مشتری قوی ایجاد می کنند. قرار گرفتن مداوم در معرض این محصولات باعث می شود که مالک آن برند مرتبط با آن را به خاطر بسپارد. در ازای آن، آنها به احتمال زیاد با شما تجارت می کنند و حتی می تواند حس متقابل را القا کند. این به این معنی است که دادن یک هدیه یا کالا به یک فرد باعث ایجاد این احساس می شود که او باید به خاطر ژست مهربان شما پاسخ دهد. پس از دریافت یک محصول تبلیغاتی، 85 درصد از مصرف کنندگان با شرکت تجارت می کنند.

 

استراتژی بازاریابی مقرون به صرفه

هنگام تلاش برای ایجاد نام تجاری، محصولات تبلیغاتی در مقایسه با سایر اشکال محبوب تبلیغات، به ویژه رسانه ها، مقرون به صرفه هستند. اکثر کالاهای مارک دار از تکنیک دهان به دهان برای افزایش هزینه هر نمایش استفاده می کنند. از آنجایی که محصولات تبلیغاتی معمولاً از فردی به فرد دیگر منتقل می‌شوند، شهرت برند شما از افزایش تأثیرات بسیار سود خواهد برد. مصرف کنندگان به طور متوسط ​​6.6 ماه از محصولات تبلیغاتی استفاده می کنند.

 

توانایی متمایز شدن در میان رقبا

گزینه های زیادی برای آیتم ها وجود دارد که می توانید نام خود را روی آنها قرار دهید. از خودکار و لیوان قهوه گرفته تا فیجت اسپینر و پاپ سوکت، امکانات بی پایان هستند. برخلاف کارت‌های ویزیت، محصولات تبلیغاتی می‌توانند متناسب با بازار هدف خاص شما طراحی شوند و به خلاقیت کسب‌وکار شما اجازه بدرخشند. برخی از بهترین راه‌ها برای متمایز کردن برندتان عبارتند از استفاده از عبارتی جذاب که به برند شما شخصیت می‌بخشد و همیشه مراقب جدیدترین مدی باشید که می‌توانید نام خود را روی آن بگذارید.

 

ست مدیریتی یک استراتژی بازاریابی عجیب و تاثیرگذار

ست مدیریتی که معمولا شامل یک سررسید یا سالنامه ، یک تقویم رومیزی ، یک خودکار ، یک بلندگو ، سیم شارژر آن و یا یک کیف پول و جاکلیدی ست شده با اجزا دیگر است می تواند به خودی خود و با هزینه ی بسیار اندک مدیران مجموعه ها و یا بخش های کوچک را به شما جذب سازد. از آن مهم تر شما هدیه ای بسیار ارزشمندتر از تمامی اینها دریافت می کنید و آن چیزی نیست به جز وفاداری مشتریان که در سراسر دنیا همه به دنبال این ویژگی هستند.

 

افزایش سرنخ و ایجاد فروش

محصولات تبلیغاتی فراتر از ابزارهای برندسازی هستند، بلکه تولیدکنندگان سرب هستند. از آنجایی که ثابت شده است که این اقلام تأثیر طولانی مدت بر مصرف کنندگان فعلی دارند، افزایش بازگشت سرمایه (ROI) این اقلام می تواند آسان باشد.

برترین دسته بندی های محصولات تبلیغاتی بر اساس فروش

همانطور که در اینفوگرافیک مشاهده می شود، رایج ترین دسته محصولات تبلیغاتی پوشیدنی ها هستند. ظروف نوشیدنی، کیف و ابزار نوشتن نیز انتخاب های بسیار محبوبی بودند.

قدرتمند اثبات شده است. تبلیغاتی.

محصولات تبلیغاتی چه یک خودکار رایگان، یک تی شرت یا کیف تلفن همراه باشد، یکی از کارآمدترین روش ها برای افزایش آگاهی یک برند و ایجاد سرنخ است. اکنون صنعت 15 میلیارد دلاری است که شرکت هایی مانند Pfizer، AT&T و GM ده ها میلیون دلار در سال سرمایه گذاری می کنند. وقتی صحبت از برندسازی به میان می‌آید هیچ سوالی وجود ندارد که محصولات تبلیغاتی راه حلی هستند. اگر قصد انجام آن را دارید، آن را به خوبی انجام دهید. 

منبع





:: برچسب‌ها: برندینگ , کالای تبلیغاتی , ست مدیریتی ,
:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 اسفند 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: